SAMEN CITY

سامن پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

SAMEN CITY

سامن پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین

سهراب باز هم شکار شاهین شد


در مسابقه دوستانه ای که بین تیم های شاهین سامن و شهدای ملایر به سرمربی گری آقای سهراب زمردی برگزار شد تیم شاهین چهارمین باخت متوالی امسال را بر تیم شهدای ملایر تحمیل کرد.

این بازی که در ورزشگاه تختی ملایر در ساعت 22 روز جمعه 13 مرداد 91 در زیر نور برگزار شد شاهین با 5 گل بر شهدا غلبه کرد.در این بازی مربی سامن با آنالیز دقیق تیم حریف تیم شاهین را با سیستم 3-6-1 وارد میدان کرد . شهدا نیز مانند بقیه تیم های ملایری با سیستم سنتی 3-5-2 بازی را شروع کرد. هنوز بازی به ثانیه 20 نرسیده بود که اقای محسن ربیعی گل اول را به تیم حریف هدیه کرد.در نیمه اول شاهین سامن به سه گل دیگر دست یافت که دو گل توسط اقای حامد بداغی و یک گل توسط اقای طاهر کریمی زده شد.

با شروع نیمه دوم تیم ملایر حملات زیادی را بر روی دروازه سامن تدارک دید و این حملات با چاشنی خشونت نیز همراه بود که باعث مصدومیت چند نفر از بازیکنان سامن  شد . در نهایت در نیمه دوم ملایر به دوگل دست یافت و در دقیقه 90 بازی نیز سامن در یک ضد حمله  با پاس گل اقای اشکان اکبری و ضربه تمام کننده اقای یعقوب اسماعیلی به گل پنجم خود رسید و بازی با نتیجه 5 بر 2 به سود تیم شاهین به پایان رسید. در این بازی تمام بازیکنان تیم شاهین بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند .به خصوص خط دفاعی و دروازه بان های تیم که فوق العاده و کم اشتباه  ظاهر شدند.

کاپیتان و دروازه بان تیم سامن اقای رضا ملکی در نیمه اول  یک سوپر واکنش از خود نشان داد و دروازه  تیم شاهین را از یک گل حتمی نجات داد و باعث تضعیف روحیه تیم حریف شد. جا داره به اقای ملکی  به خاطر امادگی بالا تبریک بگیم و تشکر کنیم.

و در نهایت  تمام بازیکنان یک بازی خوب و جوانمردانه انجام دادند و باید از همه به خاطر این بازی زیبا تشکر کنم.




اسامی بازیکنان تیم شاهین سامن در  این بازی:

رضا ملکی . علی سروری. امین فصیحی .(دروازه بانها)

رضا صفری.یعقوب اسماعیلی.روح اله نوروزی. معین حسینی .

هادی حسینی . افلاطون خدابخشی. وحید رحمانی. رضا آریائی .محسن ربیعی. اشکان اکبری . بهروز علی محمدی . بهنام علی محمدی. عارف نوربخش. طاهر کریمی .آرش دولت آبادی . مهدی آریائی. حامد بداغی

نظرات 5 + ارسال نظر
Mohsen .R شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:27

سهراب باز هم شکار شاهین شد

chi chi دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:48

سلام مرسی جالب بود.فکر نمی کردم سامن وبلاگ داشته باشه.هی من می گم سامنو دوست دارم بی دلیل نیست.با اینکه ملایرم دلم اونجاست خوب بود.

من سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:28

سلام اقا وحید خسته نباشی بابت زحمات فراوانت بابت ورزش سامن
میخواستم بگم اگه امکان داره قسمت روزنامه هارو از تو سایت برداری بهتره چون هم هم سرعت اومده پایین هم و مهم تر از اون صفحه ی اول سایت دائم میپره و نمیشه مطالب رو خواند
با تشکر...

یعقوبی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 http://vsamen.blogfa.com

سلام

آقا وحید وبلاگ مربوط به زبان شناسی سامن است

در وب خود به نام -ریشه یابی واژه های لری سامنی- لینکش کن

www.vsamen.blogfa.com

da شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:40

باسلام آقای رحمانی ی مسابقه پارا المپیکیم برا ما مسدوما بذار به خدا دلمون میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد